Zakłady pogrzebowe w Warszawie od lat 90 stopniowo ulegają przeobrażeniom. W sektorze firm prywatnych – wśród właścicieli obdarzonymi ambicjami i chęcia doskonalenia się w tym pogrzebowym fachu – zauważyć można chęć rozwoju i unowocześniania oferty. Nie wszyscy poszli tym torem i teraz pewnie zastanawiają się, jak zmienić ta sytuację – jednak może być już za późno. Również w warszawskiej branży funeralnej obowiązuje zasada, że kto stoi w miejscu, ten się cofa. Nowoczesność w świadczeniu usług pogrzebowych w Warszawie widoczna jest najbardziej w dwóch aspektach, tj. w posiadaniu nowoczesnej floty karawanów oraz w prowadzeniu nowoczesnej strony.

Co powinno znaleźć się na stronie zakładu pogrzebowego?

Nowoczesna strona zakładu pogrzebowego powinna zawierać nie tylko komplet informacji dotyczących świadczenia usług. Przyjęło się, że w dobrym tonie jest opracowanie własnego poradnika pomagającego w pokonaniu przynajmniej najczęściej zdarzających się sytuacji. Strona powinna być nasycona empatią i mieć ograniczone i subtelnie akcentowane zwroty handlowe. Powinna być czytelna na urządzeniach mobilnych i umożliwiać proste wykonanie telefonu. Przedstawimy dwie strony internetowe, które posiadają wszystkie wymienione cechy i niewątpliwie wyróżniają się pod względem zastosowanych rozwiązań. Przenoszą też skutecznie wizerunek zakładu pogrzebowego do internetu.

Strona firmowa tren.com.pl

strona zakładu Tren

Strona firmowa nekropolis.com.pl

strona zakładu Nekropolis

Jesteśmy przekonani, że rodziny odwiedzające wyżej przedstawione witryny internetowe otrzymają mnóstwo przydatnych informacji i tak potrzebną w chwili żałoby pomoc.